ثبت درخواست سریع تعمیر
  • +98-9124433425
  • همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

تعمیر لوازم خانگی در تهران

تعمیر لوازم خانگی در تهران و یا هر نقطه دیگر سرزمین عزیزمان، با توجه به شیوع بیماری کووید -19 در سراسر دنیا، افزایش قیمت های خرید وسایل و تحریم های گوشه و کنار ایران توسط کشورهای تولیدکننده وسایل برقی برند، شاید بهترین گزینه باشد تا بتوانیم از این مرحله هم گذر کنیم. گاهی با بستن یک پیچ و رفع عیب به موقع لوازم خانگی می توان جلوی خرابی و بلااستفاده شدن مادام العمر آن لوازم خانگی را گرفت.

لوازم خانگی نقش مهمی در آسایش کلی افراد دارند و می توان به وسیله آنها انواع کارهای خسته کننده و زمان بر را براحتی انجام داد شاید در زندگی روزمره فراموش کنید که این وسایل برای ما چه مقدار ضروری هستند اما وقتی که آنها خراب شوند مشکلاتی را برایمان به وجود می آورند از ظروف کثیف گرفته تا فریزر پر از آب در حال ذوب یخ، مشکلات این چنینی که تازه متوجه ضرورت وجودشان می گردیم.

 

تعمیر لوازم خانکی

 

شاید برایتان پیش آمده باشد که با وجود مراقبت بالای شما، وسایل برقی باز هم دچار مشکل شوند قبل از هر چیزی باید بدانید که به دلیل حساسیت بالای وسایل، نمی شود به طور سر خود آن را باز و در خانه تعمیر نمایید. تعمیر یک تخصص است پس شما نیازمند به یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای در این زمینه هستید زیرا که ممکن است با دست کاری شما به طور کامل وسایل برقی تان از کار بیفتند بطوریکه حتی قیدش را بزنید.

پس در نتیجه تعمیر لوازم خانگی توسط خود شما می تواند یک دردسر بزرگ برایتان به وجود بیاورد، اما نگران نباشید کمک گرفتن از متخصصان دوره دیده و با تجربه بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.

آیا در زمان خرابی لوازم خانگی خود نمی دانید باید به چه مکانی مراجعه نمایید دیگر نگران این موضوع نباشید ما انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که کالاهای مورد استفاده شما در هر زمان دیگری دوباره سالم می شوند. با کیفیت خدمات بی نظیر و بیشترین تجربه در تهران، ما همیشه بهترین انتخاب هستیم.

ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی از ساید بای ساید گرفته تا ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و دیگر لوازم خانگی تخصص داریم. از متخصصان با سایقه و دوره دیده در جهت کارهای تعمیراتی استفاده می نماییم. ما در اینجا هستیم تا همه مسائل را اعم از بزرگ و کوچک تعمیر کنیم.

تکنسین های حرفه ای ما به طور دقیق هر مشکلی را تشخیص داده و راه حل های موثری را برای اطمینان از عملکرد وسایل شما دقیقاً مطابق آنچه باید انجام دهند، به کار می گیرند از تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی تا تعمیرات یخچال و غیره، به تیم با تجربه ما اعتماد کنید تا وسایل شما دوباره به درستی کار کنند. ما حتی در کوچکترین جزئیات هر تعمیر دقت زیادی می کنیم.

 

 

انتخاب تعمیرگاه مناسب برای تعمیر لوازم خانگی

باید توجه داشته باشید که تعمیر اصولی لوازم خانگی موجب می گردد تا جلوی خرابی دوباره وسایل تا مدت ها گرفته شود عمر مفید وسیله افزایش قابل توجهی پیدا کند اما اگر به تعمیر به موقع لوازم خانگی اهمیت داده نشود دچار مشکلات زیادی خواهد شد و مجبور خواهید شد دستگاه جدیدی را جایگزین نمایید.

اصلی ترین نکات برای انتخاب تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی :

  • خدمات تعمیراتی باید به نفع مشتری باشد یعنی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه مشکل دستگاه مشخص و بر طرف گردد.
  • تعمیرگاهی که انتخاب می گردد باید قطعات مورد نیاز تعمیر را با خود همراه داشته باشد و این قطعات باید اصل و اورجینال باشد و ضمانت نامه اصل بودن محصول را تحویل مشتری دهد.
  • اگر محصول شما دارای گارانتی باشد و از زمان اعتبار آن زیاد نگذشته باشد با مراجعه به نمایندگی مجاز آن می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند گردید در غیر این صورت می توانید از تعمیرگاه های دیگر کمک بگیرید.
  • از مدت زمان کسب و کارشان سوال نمایید زیرا کار تعمیرات نیارمند به تخصص و بسیار بالا است. مطمئن شوید که کالای خود را به دست مجموعه ای معتبر و مطمئن می سپارید معمولا اکثر تعمیرگاه ها دارای سایت می باشند می توانید به سایتشان مراجعه نمایید و سابقه آنها را ببینید.
  • قبل از بهره مندی از سرویس، هزینه ی تقریبی را از متخصص جویا شوید و بعد تصمیم بگیرید و برای تعمیر لوازم خانگی خود اقدام نمایید.
  • لازم به ذکر است که از چند جای مختلف قیمت بگیرید.

 

انتخاب تعمیرگاه مناسب

 

 

چرا همتا تعمیر را برای خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران انتخاب می کنید؟

  1. دارای کارشناسان و متخصصان حرفه ای که به موقع می رسند و کار را به درستی انجام می دهند.
  2. دارای هزینه های تعمیراتی مناسب (هزینه های تعمیر این مرکز تعمیراتی معتبر، متناسب با خدماتی است که ارائه می شود)
  3. کار باکیفیت در هر زمان (با توجه به خواسته شما روز و ساعت حضور تعمیرکار را تعیین می کنیم)
  4. دارای قطعات و ضمانت نامه های کاری( همتا تعمیر به صورت تخصصی در منزل بدون اینکه دستگاه جابه جا شود و به وسیله قطعات اصلی تعمیر می نماید.)
  5. در مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران تمام خدمات تعمیراتی لوازم خانگی انواع برندهای مطرح با بهترین و مناسب ترین قیمت صورت می پذیرد (شما هرگز با همتا تعمیر با هزینه های غافلگیرانه روبرو نخواهید شد)
  6. متخصصان تعمیرات لوازم خانگی در تهران تجهیزات کاملی برای تعمیرات وسایل برقی در محل دارند .
  7. قبل از اینکه تکنسین های ما کار را شروع کنند، همیشه توضیح می دهند که مشکل چیست و چه کاری انجام می دهند.

 

برای کلیه نیازهای تعمیر لوازم خانگی در تهران با ما تماس بگیرید از جمله کارهایی که ما انجام می دهیم شامل:

تعمیر و نگهدارای ساید بای ساید

تعمیر و نگهدارای ماشین ظرفشویی

تعمیر و نگهدارای جاروبرقی

تعمیر و نگهدارای دستگاه تصفیه آب

تعمیر و نگهدارای جاروبرقی

تعمیر و نگهدارای لباسشویی

 

مشکلات مرسومی که ممکن است برای لوازم خانگی ایجاد گردد:

یکسری از مشکلات اساسی که ممکن است برای وسایل شما اتفاق بیافتد در زیر آورده شده است. همتا تعمیر تعمیرات عمده لوازم خانگی و بزرگ را ارائه می دهد. ما ارائه دهنده تعمیر لوازم خانگی در تهران هستیم که می توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید. هر زمان که نیازهای زیر را دارید می توانید برای تعمیرات سریع و کارآمد روی ما حساب کنید:

 

1- مشکلات رایج ساید بای ساید

ساید بای ساید ها جز لوازم خانگی مدرن به حساب می آیند که علاوه بر زیبایی موجب صرفه جویی در فضا نیز می گردند. آنها نیاز به نگهداری کمتری دارند و در مقایسه با یخچال های قدیمی دارای فریزرهای کاربردی بیشتری و ظرفیت نسبتا خوبی هستند اما چند مشکل در یخچال های ساید بای ساید وجود دارد این یخچال ها زمانی که به مشکل بخورند نیازمند به سرویس و تعمیر اساسی هستند. تا این مشکلات به یک آشفتگی بزرگ تبدیل نگردد که در زیر بخشی از این مشکلات را نام می بریم :

  • روشن نشدن یخچال
  • برفک زدن یخچال بدون برفک
  • خرابی نوار دور درب یخچال
  • خرابی ترموستات
  • عدم رعایت فاصله مناسب پشت یخچال فریزر نسبت به دیوار
  • خرابی المنت اواپراتور
  • مشکلات مربوط به یخ ساز
  • مشکلات تهویه ای (خرابی فن جابه جایی هوا)
  • خرابی تامیر دیفراست
  • افتادگی درب یخچال بر اثر شکسته شدن قاب لولای درب
  • خرابی کمپرسور
  • جمع شدن آب در کف یخچال و فریزر

مشکلی مانند خنک نشدن یخچال می تواند یک مشکل اساسی باشد، بنابراین یخچال شما نیاز به تعمیر سریع دارد. یک تکنسین ماهر می توانند مشکل را به سرعت تشخیص داده و تعمیر را به طور موثری انجام دهند.

 

تعمیر لوازم خانگی در تهران

 

2- مشکلات رایج لباسشویی

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی می تواند در استفاده از مواد شوینده بیش از حد باشد. برخی از آنها براحتی رفع می شوند و برخی دیگر ممکن است نیاز به حضور یک متخصص برای تشخیص و انجام تعمیرات داشته باشند با این حال، در اکثر موارد، با کمی عیب یابی، شما قادر خواهید بود که حداقل از کجا مشکل ایجاد شده است.

انجام اقدامات زودتر بعداً می تواند کمک کند تا یک مشکل کوچک از ایجاد مشکل های بسیار بزرگتر جلوگیری کند. ما لیستی از رایج ترین مشکلات شستشو را برای کمک به شما در حل عیب یابی و برنامه ریزی مرحله بعدی برای حل مشکل تهیه کرده ایم. در زیر نمونه ای از آنها را آورده ایم :

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمی گردد.
  • ماشین به حالت چرخش در نمی آید.
  • آب و کف از ماشین لباسشویی نشت می کند.
  • ماشین لباسشویی در حال تکان خوردن لرزش است.
  • ماشین پر سر و صدا است.
  • مشکلات ماشین ظرفشویی

هنگامی که ظروف شما بعد از یک چرخه شستشو کاملاً ابری یا هنوز کثیف است، ممکن است شما به تعمیر یا سرویس ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشید ما می توانیم به جلوگیری از چرخه شستشوی نا کار آمد و آسیب رساندن به نشتی کمک کنیم.

 

تعمیر لوازم خانگی در منزل

 

مشکلات مایکروویو

مشکلاتی که ممکن است در اجاق مایکروویو خود تجربه کنید شامل جرقه های داخل مایکروویو و یک تورنت آسیب دیده است. تکنسین های ما می توانند آن را براحتی برای شما رفع کنند.

همتا تعمیر خدمات پیشرو تعمیر لوازم خانگی در تهران است ما برندهای LG /SAMSUNG/CANDY/PAKSHOMA را تعمیر می کنیم، هدف ما ارائه تعمیرات با کیفیت برای کمک به شما در افزایش عمر مفید لوازم خانگی است.

 

نکاتی که برای حضور تعمیرکار باید به آن توجه نمایید :

  1.  تعمیرکاران عدم دسترسی به محصول است تمیز کردن اطراف دستگاه کار تکنسین را آسانتر و سریع تر خواهد کرد. هر وسیله اضافی یا هر کس دیگری بچه های کوچک و حیوانات خانگی را از اتاق یا محل اطراف دستگاه خود دور کنید این امر نه تنها فضای کار بهتری را ایجاد می کند بلکه از خطرات ایمنی برای بچه ها یا حیوانات خانگی نیز جلوگیری می کند.
  2. از تکنسین بخواهید چندین وسیله را بررسی نماید در طی یک قرار ملاقات، با داشتن چندین دستگاه در وقت خود صرفه جویی کنید با این کار با چک کردن تمام وسایل مورد نیاز خود در یک بازدید، از هزینه بازدیدهای متعدد به خانه جلوگیری می کنید.
  3.  همیشه از متخصص بپرسید که چه ایرادی در دستگاه شما رخ داده است پس در درجه اول چه مشکلی ایجاد شده است؟ چگونه می توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد؟ با گذشت زمان برای درک آنچه اتفاق افتاده است، می توانید تمام تلاش خود را بکنید تا به درستی از وسایل خود مراقبت کرده و از بروز مجدد این مشکل جلوگیری کنید.
  4.  نکاتی درباره نگهداری وسایل خود بپرسید از این فرصت استفاده کنید. همینک یک حرفه ای آگاه در خانه شما حضور دارد پس از فرصت استفاده کنید و سوالات خود را بپرسید. در حین حضور متخصص برای دریافت خدمات، از تکنسین خود در مورد محصولات خاصی که می توانند به حفظ وسایل شما کمک کنند و چگونه می توانید از آسیب های بعدی جلوگیری کنید بپرسید علاوه بر این، تکنسین شما می تواند راهنمایی هایی در مورد چگونگی مراقبت از وسایل خود برای کمک به افزایش طول عمر محصول به شما ارائه دهد که از خراب شدن آنها جلوگیری کنید.

 

سخن آخر

به طور کلی باید در نظر بگیرید که هزینه تعمیر تخصصی لوازم خانگی آنچنان ارزان نیست اما از قیمت خرید یک دستگاه جدید بسیار پایینتر تمام می شود. از طرفی باید توجه کرد که بسیاری ازمحصولات خانگی قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را دارند و نباید کنار گذاشته شوند.

همتا تعمیر با داشتن یک تیم حرفه ای متشکل از مهندسین متخصص طیف گسترده ای از خدمات نگهداری و تعمیر لوازم خانگی در تهران را به مشتریانش ارائه می دهد. لازم به ذکر است که وسیله شما گارانتی داشته باشد یا خیر، ما تمام خدمات مربوط به آن را که شامل نصب سرویس و تعمیرات است را با بهترین وجه انجام می دهیم.

مقالات آموزشی

 image hamta web

تعیین زمان توسط شما

 image hamta web

اعزام سریع تعمیرکار

 image hamta web

تعمیرکاران خبره

 image hamta web

با کمترین هزینه

 image hamta web

گارانتی خدمات

 image hamta web

تهیه قطعات مورد نیاز