ثبت درخواست سریع تعمیر
  • +98-9124433425
  • همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

تعمیر جاربروقی در تهران

تعمیر جاروبرقی در تهران در کوتاه ترین زمان ممکن توسط متخصصان حرفه ای ما در همتا تعمیر با ضمانت نامه معتبر خدمات صورت می پذیرد. برای آگاهی بیشتر در زمینه دلایل خرابی جاروبرقی، هزینه های مربوط به تعمیر جاروبرقی و نحوه برقراری ارتباط با کارشناسان ما در همتا تعمیر، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

تعمیر جاربروقی در تهران

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم، تعمیر جارو‌برقی باید به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود البته برای تعمیر این وسیله برقی کاربردی باید دقت لازم و کافی را داشت. بهمین خاطر تعمیرات مربوط به لوازم برقی حساس از قبیل تعمیرات جاروبرقی را باید به جایی سپرد که مطمئن و حرفه‌ای باشد. همتا تعمیر، نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران و ارائه‌ دهنده تعمیرات تخصصی آن، در انواع مدل ها و انواع برندها است.

جاروبرقی از لوازم برقی کاربردی و پرمصرف در منازل، مکان های اداری، هتل ها و ... است که نقش بسیار مهمی در نظافت و بهداشت عمومی ایفا می کند. یک جاروبرقی خوب با مکش وعملکرد مناسب می تواند حتی غبارهایی که با چشم دیده نمی شوند را نیز از لابلای فرش و موکت بیرون بکشد و محیط را از هرگونه آلودگی پاک کند. اما گاهی اوقات بنا به دلایلی جاروبرقی به درستی عمل نمی کند که در ادامه بیشتر درباره دلایل خرابی جاروبرقی توضیح خواهیم داد:

دلایل خرابی جاروبرقی

همانطور که می دانید هر وسیله برقی عمر مفیدی دارد و پس از گذشت مدتی ، نیاز به تعویض یا تعمیر دارد همچنین استفاده مداوم از وسایل برقی همچون جاروبرقی می تواند موجب آسیب رساندن به قطعات داخلی دستگاه شود. بدیهی است برای رفع مشکل و خرابی جاروبرقی قبل از هر اقدامی باید علت اصلی مشکل را پیدا کرد که ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد :

الف : جاروبرقی اصلا روشن نشود:

بعضی مواقع با وصل پریز به برق و روشن کردن دستگاه، جاروبرقی روشن نمی شود در این موارد چند علت وجود دارد برای مثال ممکن است جریان برق پریز قطع باشد، سیم جمع کن قطع باشد یا کلید قطع و وصل جاروبرقی خراب باشد و یا موتور جاروبرقی خراب باشد.

ب : جاروبرقی قدرت خوبی ندارد :

جاروبرقی نیز مانند سایر وسایل برقی، عمر مفیدی دارد و اگر بیش از حد از آن استفاده شود به مرور زمان از قدرت آن کاسته می شود که از دلایل عمده کاهش قدرت آن می توان به این موارد اشاره کرد: کثیفی کلکتور، خرابی زغال جاروبرقی، خرابی یاتاقان و نیم سوز شدن موتور.

ج : جاروبرقی مکش ضعیفی دارد:

پر بودن کیسه جاروبرقی یکی از عمده ترین دلایل مکش ضعیف دستگاه است اما دلایل دیگری وجود دارند که موجب خرابی جاروبرقی و کاهش قدرت مکش آن می شوند از قبیل سوراخ شدن لوله خرطومی، بیش از حد کثیف شدن فیلتر جاروبرقی که موجب مسدود شدن تمام روزنه های آن می شود و نیم سوز شدن موتور جاروبرقی.

 

هزینه تعمیرات جاروبرقی

هزینه تعمیر جاروبرقی نسبت به سایر وسایل برقی منزل همچون ماشین لباسشویی، یخچال و ... چندان بالا نیست. علاوه بر این، جاروبرقی جزء وسایل قابل تعمیر می باشد که پس از خرابی دور انداخته نمی‌شود. تعمیرات جاروبرقی را می‌توان مانند تعمیر اتومبیل دانست که حتی اگر موتور آن نیز بطور کامل هم سوخته باشد اما با تعمیر و یا تعویض موتور، باز هم می‌توان از این وسیله استفاده کرد.

با این تفاسیر جاروبرقی جزء وسایلی محسوب می‌شود که تعمیر آن نسبت به خرید مجدد آن، همواره مقرون به صرفه است. علاوه بر مواردی که گفته شد، اگر قصد دارید تعمیرات جاروبرقی خود را به دست نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران  بسپارید، نگران هزینه های مربوط به تعمیرات آن نباشید و خیالتان از بابت هزینه تعمیر جاروبرقی و کیفیت کار کارشناسان ما در همتا تعمیر راحت باشد.

زیرا با وجودیکه تعمیر جاروبرقی بدلیل داشتن تنوع فراوان در برند و مدل، از خدمات تخصصی و بسیار مشکل در حیطه شغلی تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شود اما ما مفتخریم که در تهران با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان آموزش دیده و حرفه ای می توانیم تمامی برندهای ایرانی و خارجی جاروبرقی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر نماییم.

خوب است بدانید که در تعمیرگاه های لوازم خانگی از جمله تعمیرگاه های جاروبرقی که بطور رسمی فعالیت می‌کنند، هزینه تعمیرات هر دستگاه، از نرخ مصوب پیروی می‌کند. با توجه به خدمات انجام شده و علت خرابی دستگاه، هزینه تعمیر جاروبرقی ، بر اساس این نرخ تصویب شده محاسبه می‌گردد. این هزینه مصوب شده به نسبت مبلغ زیادی نیست؛ بنابراین بدون هیچگونه نگرانی از هزینه تعمیرات، می توانید برای تعمیر جاروبرقی خود، اقدام نمایید.

برای اطلاع از قیمت‌ تعمیر جاروبرقی در تهران با کارشناسان ما در همتا تعمیر تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز در تلاش‌ هستند با فهمیدن علت خرابی دستگاه جاروبرقی شما ، حدود هزینه تعمیرات آن را نیز برای شما مشتریان عزیز تخمین بزنند تا با آگاهی کامل، جاروبرقی خود را به این مجموعه بسپارید.

نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی در تهران

راه‌های بسیاری برای برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصان تعمیر جاروبرقی وجود دارد. یکی از این روش‌ها برقراری تماس تلفنی است. برای افرادی که بنا به هر دلیلی نمی‌توانند برای تعمیر دستگاه شان به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند، ارائه مشاوره تلفنی رایگان خدمت بزرگی است. از دلایل تمایل مردم به دریافت مشاوره تلفنی در زمینه تعمیر جاروبرقی در تهران ، می‌توان به کمبود وقت برای مراجعه به یک تعمیرگاه، مسافت زیاد، هزینه رفت ‌وآمد و … اشاره کرد.

کارشناسان ما در همتا تعمیر با ایجاد امکان ارائه مشاوره تلفنی رایگان، بسیاری از این مشکلات را حل کرده اند. مشتریان این مرکز، برای دریافت اطلاعات از علت خرابی دستگاه خود، هزینه تعمیرات و … دیگر نیازی به مراجعه حضوری و حمل‌ ونقل دستگاه و صرف وقت و هزینه اضافه ندارند.

شما می‌توانید از طریق تماس با این مرکز، اطلاعات لازم را درباره تعمیرات جاروبرقی، به دست آورید. کارشناسان آموزش دیده و خبره ما در این مجموعه در صورتی که مشکل دستگاه شما حاد نباشد، توصیه‌های لازم برای تعمیر را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما مشتریان عزیز می‌توانند با بکار بستن این توصیه‌ها مشکل دستگاه خود را حل کنید.

گروه همتا تعمیر باهدف کمک به مشتریان عزیز خود، فعالیت می‌کند. دنبال کردن همین هدف باعث جلب رضایت مشتریان، در طی مدت‌ها فعالیت این مجموعه در زمینه تعمیر جاروبرقی شده است. از طریق تماس با ما می‌توانید با متخصصانی که در زمینه تعمیرات یک برند خاص فعالیت می‌کنند صحبت کنید.

در صورت بروز هرگونه خرابی با کارشناسان حرفه ای ما در همتا تعمیر تماس حاصل نمایید.

مقالات آموزشی

 image hamta web

تعیین زمان توسط شما

 image hamta web

اعزام سریع تعمیرکار

 image hamta web

تعمیرکاران خبره

 image hamta web

با کمترین هزینه

 image hamta web

گارانتی خدمات

 image hamta web

تهیه قطعات مورد نیاز