مدل های مختلف جاروبرقی و کارکرد آنها

5 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
مدل های مختلف جاروبرقی و کارکرد آنها
چکیده مقاله :

مدل های مختلف جاروبرقی و کارکرد آنها

مدل های مختلف جاروبرقی و کارکرد آنها

درگذشته برای تمیز کردن منزل، پله ها و حیاط از جاروهای سنتی و خاک انداز استفاده می کردند. تمیز کاری به وسیله ی جاروی سنتی خسته کننده بوده و زباله و گردخاک را تنها به صورت سطحی جمع آوری می کرد و گرد و غبار در عمق تارو پود فرش باقی می ماند، حتی گوشه های دیوار نیز به خوبی تمیز نمی شد. امروزه جاروبرقی های متنوعی با قدرت مکش های متفاوت وارد عرصه ی بازار شده و باهم رقابت می کنند. جاروبرقی ها با مکش بالای خود گرد و خاک موجود در تارو پود فرش ها را به خوبی تمیز می کنند و به وسیله ی سری های مخصوص گوشه های دیوار کاملا پاکیزه می شوند. ما در این مقاله سعی کرده ایم مدل های متفاوت جاروبرقی را به شما معرفی کنیم تا بسته به نیاز خود بتوانید مدل خود را جهت خرید انتخاب کنید.

 

جاروهای شارژی

جاروبرقی های معمولی به دلیل وزن زیاد خود و محدودیت اندازه ی سیم برای بعضی از جاها، دارای محدودیت استفاده می باشد. برای رفع این مشکل جاروی شارژی گزینه ی مناسبی است، زیرا هم محدودیت اندازه ی سیم ندارد و بدون سیم کار می کند و هم سبک  و کم جا می باشد. جارو شارژی دارای دو مدل دستی و ایستاده می باشد.

مدل ایستاده جاروشارژی همانند جاروبرقی معمولی دارای دسته ای پارویی است و برای تمیز کردن کف مناسب است. همچنین دارای سری های مختلف جهت تمیز کردن گوشه ها نیز می باشد.

مدل دستی آن کارایی راحت تری دارد، بدنه ی آن بسیار کوچک تر و سبک تر از مدل پارویی آن است و همین ویژگی ها نیز باعث شده تا مکان هایی که از دسترس سایر مدل ها خارج است به وسیله ی جاروشارژی دستی قابل دسترسی باشد و می توانید برای تمیزکاری گوشه ها، مکان های دور از دسترس، داخل ماشین و ... از آن استفاده کنید. بسته به مدل ها و مارک های مختلف، باتری و میزان شارژ آن ها باهم متفاوت می باشد. اکثر مدل ها جاروی آب و خاک هستند و به دلیل وجود مخزن های کوچک در پشت جارو، دارای قابلیت جمع آوری آب و خاک می باشند.

 

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی های سطلی مدلی متفاوت از جاروبرقی می باشد که بیشتر درخوابگاه های دانشجویی، هتل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. البته در منازل نیز از جاروبرقی سطلی استفاده می شود. این جاروبرقی ها دارای ابعاد مختلفی هستند و بسته به نیاز خود می توانید انتخاب کنید. مخزن های این مدل جاروبرقی نسبت به جاروبرقی معمولی بزرگ تر هستند و مقدار زباله و گرد و خاک بیشتری را در خود جای می دهند. جنس بدنه ی آن از پلاستیک یا استیل می باشد و وزن سبکی دارند تا به راحتی جا به جا شوند. یک جاروسطلی خوب علاوه بر مکندگی قدرت دمندگی نیز دارند. در قسمت های بیرون که نیاز به مکش نیست از قدرت دمندگی استفاده می شود.

یکی از بهترین مدل های جارو برقی سطلی، جاروبرقی آرمان می باشد که تیم همتا تعمیر تمامی این محصول را اسمبل کرده و در صورت نیاز به تعمیر جاروبرقی در تهران، قطعات اصلی و با کیفیت دستگاه موجود می باشد.

 

جاروی روباتیک

جاروبرقی روباتیک مدلی از جاروبرقی است که به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک کار می کند و شما می توانید با خیال راحت به کارهایتان بپردازید و اینگونه  در وقت شما نیز صرفه جویی می شود. با حسگرهایی که در جارو وجود دارد درصورت وجود اشیاء و مانع، آن را تشخیص داده و به آن ها برخورد نمی کند. بعضی از مدل ها دارای کنترل از راه دور هستند و کار را بسیار راحت کرده است. مدل هایی که مجهز به کنترل از راه دور نیستند با فشردن دکمه ای روی بدنه دستگاه، جارو شروع به کار می کند و به صورت اتوماتیک جاروکشی را انجام می دهد.

در بعضی از مدل ها علاوه بر جاروکردن، عمل طی کشیدن خشک و خیس را نیز انجام می دهد. به دلیل ابعاد کوچکی که دارند به راحتی زیر مبل، زیر تخت و میز ها را تمیز می کند. شارژر را در گوشه ای از خانه نصب می کنند، درصورت تمام شدن کار جاروروباتیک به صورت خودکار به محل شارژ خود برمی گردد.

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است