ثبت درخواست سریع تعمیر
  • +98-9124433425
  • همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

جاروبرقی مکنده و دمنده آرمان مدل 3600W

تاریخ اخرین آپدیت : 98/07/27 - شنبه

جاروبرقی سطلی مکنده و دمنده آرمان مدل 3600W ساخت و مونتاژ ایران با حجم و مکش بالا و همچنین بادزن قوی به راحتی می توان در مصارف صنعتی مانند در هتل، بیمارستان، باغ و... از آن استفاده کرد. همچنین دارای یک فیلتر هوای اضافی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درون موتور و هوای محیط می باشد. برای استفاده از بادزن تنها کافی است کوپلینگ لوله را از قسمت مکنده به قسمت دمنده متصل کنید.

مشخصات جاروبرقی سطلی آرمان

  • محصول ایران
  • قدرت موتور:1400 وات صنعتی
  • جنس بدنه: فلزی
  • حجم مخزن: 8 لیتر خاک
  • جنس کلگی: پلی اتیلن فشرده
  • طول کابل برق: 5 متر

جاروبرقی های تجاری ابزارهای قدرتمند و کاربردی هستند که علاوه بر قدرت مکندگی بالا دارای قدرت دمندگی نیز هستند. مکانیزم عملکرد جاروبرقی به این گونه است که دستگاه با ایجاد خلأ درون مخزن به دلیل اختلاف فشار به وجود آمده هوا از محیط بیرون به درون مخزن انتقال پیدا می کند و آلودگی را به درون کیسه می کشد. هوای وارد شده به جارو برقی از فیلتر آن عبور کرده و به محیط اطراف بازمی گردد. از این ویژگی جاروبرقی یعنی هوای خروجی می توان به عنوان سیستم دمنده استفاده کرد. برای تبدیل فرایند مکش به دمش می توان لوله ی خرطومی را از دهانه مکش جدا و به سادگی روی دهانه هوای خروجی نصب کرد، بدین ترتیب هوای خروجی متمرکز شده و جاروبرقی از مکنده به دمنده تبدیل می شود.

اولین وسیله ی مکانیکی برای تمیز کردن کف ها جاروبرقی فرش بود که در سال 1860 توسط دانیل هس اختراع شد. این دستگاه یک برس و حلقه های چرخان داشت و باعث تولید مکش می شد. اولین جارو برقی که از سیستم خلأ استفاده کرد و توانستند آن را با خود حمل کنند در سال 1905 توسط والتر گریفیتس طراحی شد. بعد از دو سال جیمز موری اسپینگلر یک دستگاه را که دارای برس چرخان، فن برقی، جعبه و کیسه ای برای گرد و غبار طراحی کرد اما چون پولی برای شروع تولید و ثبت اختراع خود نداشت حق ثبت اختراع خود را به ویلیام هنری هوور در سال 1908 فروخت. هووور با قرار دادن آن درون جعبه ای استیل و طراحی شلنگ جاروبرقی را دوباره طراحی کرد و بعد کیسه های دفع فیلتر را اضافه کرد و اولین جارو برقی به صورت قائم را در سال 1926 طراحی کرد.

در فصل پاییز برگ های زرد درختان در حیاط و محیط اطراف پراکنده می شود و قسمت هایی که دارای درز و شیار هستند پر از گرد خاک می شوند، به منظور پاک سازی آلودگی ها می توان از سیستم دمنده جهت جداکردن از شیار و درزها استفاده کرد و درصورت لزوم به وسیله سیستم مکنده زباله و گرد خاک را جمع آوری کرد. همچنین می توان برای باد کردن وسایل بادی و برخی وسایل بازی کودکان و استخرهای بادی از سیستم دمنده استفاده کرد و درون آنها را پر از هوا کرد و دیگر نیازی به لوازم جانبی نخواهید داشت.

کلیه قطعات و لوازم این جارو برقی در داخل فروشگاه موجود بوده و تیم تخصصی همتا تعمیر محصول را مونتاژ میکند. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی و تعویض قطعات آن در اسرع وقت انجام می گیرد.

 image hamta web

تعیین زمان توسط شما

 image hamta web

اعزام سریع تعمیرکار

 image hamta web

تعمیرکاران خبره

 image hamta web

با کمترین هزینه

 image hamta web

گارانتی خدمات

 image hamta web

تهیه قطعات مورد نیاز

مقالات آموزشی