ثبت درخواست سریع تعمیر
  • +98-9124433425
  • همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

پاکت جاروبرقی کاغذی سامسونگ و صنام

تاریخ اخرین آپدیت : 98/08/11 - شنبه

جاروبرقی یکی از راحترین وسایل نظافت خانگی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در جاروبرقی با استفاده از الکتروموتور مخصوص توان مکش لازم جهت جمع آوری زباله و گرد وغبار ایجاد می شود و با کشیدن هوا باعث هدایت زباله به درون کیسه ی مخصوص می شود. بعضی از این جاروبرقی ها دارای کیسه ی زباله یک بار مصرف هستند و بعضی دیگر کیسه ی آنها پس از پر شدن خالی و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند.  

اگر جاروبرقی شما کشش روز اول را ندارد و زباله ها و گرد و خاک را به خوبی جمع نمی کند لازم است مواردی را بررسی کنید:

  • شیلنگ و لوله ی جاروبرقی را بررسی کنید و مطمئن شوید که گرفتگی نداشته باشد، در صورت گرفتگی جسمی که باعث این مشکل شده را به راحتی می توانید خارج کنید.
  • فیلتر را تمیز یا جایگزین کنید. فیلتر مسدود شده جریان هوا را محدود می کند به طوری که مکش کافی برای جمع کردن زباله و گرد و غبار را ندارد. تغییر در فیلتر می تواند این مشکل را حل کند.
  • جاروبرقی شما هر چند وقت یکبار باید تمیز شود، وقتی فیلتر را بررسی کردید در صورتی که کثیف باشد احتمال اینکه جاروبرقی شما نیاز به شستشو وجود دارد.
  • تسمه ی جاروبرقی را بررسی کنید. تسمه ی جاروبرقی امکان دارد پوسیده، خشک یا از مسیر خارج شود. تعویض تسمه جاروبرقی یک تعمیر ارزان و آسان است که می تواند باعث شود جاروبرقی شما مثل روز اول کار کند.
  • پاکت جاروبرقی را بررسی کنید. در صورت پر بودن پاکت، کشش جاروبرقی دچار مشکل می شود و به دلیل پر بودن نمی تواند زباله و گرد خاک بیشتری را جمع آوری کند.

در صورتی که 80%  کیسه از گردو خاک و زباله پر شد آن را عوض کنید. 

پاکت های جاروبرقی گاهی نیاز به تعویض دارند، بسته به عملکرد جاروبرقی و اندازه پاکت می توان چندین بار از پاکت آن استفاده کرد. اگر نشانگر Dust Full در هنگام تمیز کردن قرمز شود پاکت جاروبرقی نیاز به تعویض دارد.

مشخصات کیسه جاروبرقی:

  1. دارای 5 پاکت کاغذی در یک بسته
  2. تهیه شده از کاغذ مرغوب
  3. ظرفیت هر پاکت 4 لیتر
  4. مناسب برای جاروبرقی های سامسونگ و صنام
  5. مدت استفاده استاندارد برای هر پاکت 3 ماه می باشد

عدم رعایت نکات ساده و کاربردی که در بالا به آن اشاره شد می تواند باعث خرابی جارو برقی شده و در صورت عدم توجه پس از یک مدت لازم شود جاروبرقی تعمیر گردد.

 image hamta web

تعیین زمان توسط شما

 image hamta web

اعزام سریع تعمیرکار

 image hamta web

تعمیرکاران خبره

 image hamta web

با کمترین هزینه

 image hamta web

گارانتی خدمات

 image hamta web

تهیه قطعات مورد نیاز

مقالات آموزشی