مشکلات و راه حل های تصفیه آب | عیب یابی

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
مشکلات و راه حل های تصفیه آب | عیب یابی
چکیده مقاله :

مشکلات و راه حل های تصفیه آب | عیب یابی

مشکلات و راه حل های تصفیه آب | عیب یابی

استفاده از دستگاه تصفیه آب در به دلیل آلودگی بی حد و حصر آب  اجباری شده است. بله ، انواع مختلفی از تصفیه آب مانند تصفیه فیلتر شمع ، دستگاه تصفیه فیلتر کربن فعال ، دستگاه تصفیه آب فوق تصفیه ، دستگاه تصفیه آب RO و موارد دیگر وجود دارد. در این مقاله ، ما به مشکلات و راه حلهای رایج تصفیه آب RO خواهیم پرداخت.

 

دستگاه تصفیه آب RO

سلامتی بهترین ثروت است. در زمان های اخیر داشتن یک دستگاه تصفیه آب معکوس بهترین روش برای تهیه آب خالص برای مصارف روزانه است. برای آشامیدن و پخت و پز. داشتن دستگاه تصفیه آب، آلاینده های ناخواسته را از آب شیر خارج می کند. شما بعد از انجام فرآیند ، آب خالص دریافت می کنید.

 

مشکلات و راه حل های تصفیه آب RO

مشابه هر دستگاهی ، قطعات سیستم RO نیز فرسوده می شوند. و سپس مشکلات بوجود می آیند. به همین ترتیب ، مخزن ذخیره سازی نیز نیاز به تمیز کردن منظم دارد. وگرنه آب طعم و بوی نامطبوعی خواهد داشت. در این مقاله ، به مشکلات عادی و راه حل های تصفیه آب بپردازیم.

 

سر و صدا در شیر آب / تخلیه

به طور کلی ، سر و صدا در شیر آب به عنوان یک مشکل کلی از سیستم RO مشاهده می شود. این وضعیت زمانی ایجاد می شود که شما یک سیستم RO جدید را در خانه خود نصب می کنید. آیا شما در سیستم تصفیه آب RO  فیلترها را تغییر داده اید؟ آیا شما یک تکنسین تصفیه آب را برای نصب یا بررسی و تعمیر به خانه خود فراخوانده اید؟ پس نگران نباشید. آنها متخصصان معتبر هستند و مشکل را برطرف می کنند.

معمولاً روش ساده دیگری نیز وجود دارد که موثر است. می توانید لوله ها را در یک خط مستقیم تنظیم کنید. صداها متوقف می شوند. اگر صدا ادامه دارد ، و شما شک دارید ، پس مجبورید با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.

 

نشت در شیر آب

آیا در شیر آب نشتی دارید؟ این اتفاق هنگامی که قطعات سیستم شل باشد رخ می دهد. شما باید منطقه نشتی را پیدا کنید. معمولاً نشت در انتهای اتصال شیر آب رخ می دهد. برای متوقف کردن نشت ، پیچ ها را باید در شیر ، درگاه ها و زین تخلیه محکم کرد. این امر نشت را متوقف می کند. آیا تجهیزات مخصوص پیچ را ندارید؟ پس یک متخصص تعمیر دستگاه تصفیه آب را از همتا تعمیر رزرو کنید تا در اسرع وقت مشکل شما برطرف شود.

 

مزه آب بد است

نگاه دیگری به سوال کنید. چرا دستگاه تصفیه آب را خریداری کردید؟ برای هدیه دادن آب خالص به اعضای خانواده. چه موقع آب بوی ناخوشایندی ایجاد  می کند؟ هنگامی که جریان رخ نمی دهد و راکد است. اگر دستگاه را تعمیر و یا تعویض نمایید ، دوباره آب طعم خوبی خواهد داشت. لطفا توجه داشته باشید که آب انبار نیاز به تغییر دارد. مراقب هوا و حباب های موجود در تصفیه آب باشید. شما در مورد جایگزینی تصفیه آب تصمیم می گیرید. بنابراین ، چگونه می توانید بهترین قطعات یدکی و تکنسین های تصفیه آب را بدست آورید؟ این یک چالش است. اما همتا تعمیر بهترین متخصصان  را در زمینه تعمیر و راه اندازی تصفیه آب دارد.

 

انجام نشدن درست تصفیه آب

این اتفاق در چند نوبت اتفاق می افتد. هنگامی که شیر بررسی خراب است. دلیل دیگر ، دریچه خاموش به درستی بسته نمی شود. اگر غشا، نصب نادرست داشته باشد ، این سیستم در هر زمان به کار خود ادامه خواهد داد. بنابراین ، شرایط خواستار کمک یک تکنسین است. برای شروع کار ، فشار مخزن ذخیره سازی باید اندازه گیری شود. فشار باید حداقل 35 تا 40 psi باشد. بنابراین وقت آن فرا رسیده است که با تکنسین تماس بگیرید.

 

جریان آب کند است

دلایل را می توانید با سهولت حدس بزنید. فشار و حجم آب. اولین کاری که باید بررسی کنید فشار آب در دستگاه است. برای اندازه گیری فشار می توانید از دستگاه فشار سنج (در صورت داشتن) استفاده کنید. در شرایط خاص ، شما مجبور به تعویض کل مخزن آب هستید زیرا مخزن آسیب دیده است.

 

نتیجه

اینها برخی از مشکلات بسیار متداول در رابطه با تصفیه آب RO است. تعمیر هر نوع لوازم خانگی فرایندی خسته کننده است. اما استخدام یک متخصص تعمیر دستگاه تصفیه آب کار ساده ای است. جابجایی محصولات همواره با مشکلاتی همراه بوده و گاها باعث اسیب به بدنه محصولات نیز می شود. پس بهتر است تعمیرات لوازم خانگی را در منزل انجام دهید. تیم تخصصی همتا تعمیر آماده ارائه هر گونه خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران میباشد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است