9 مشکل رایج درماشین لباسشویی | رفع 100 درصدی

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
9 مشکل رایج درماشین لباسشویی | رفع 100 درصدی
چکیده مقاله :

9 مشکل رایج درماشین لباسشویی | رفع 100 درصدی

ممکن است مشکلات زیادی برای ماسین لباسشویی رخ بدهد. بعضی از این مشکلات را خیلی ساده میتوان رفع نمود اما در بعضی موارد باید یک فرد متخصص مشکل را تشخیص  و تعمیرات ماشین لباسشویی را انجام بدهد. با خواندن این مقاله میتوانید با برخی از مشکلات اشنا و انها را رفع نمایید.

خراب شدن وسایل خانگی زیاد خوشایند نیست و الزاما با صرف هزینه های زیادی همراه است. اما بهتر است در صورت مشاهده کوچکترین مشکل، جهت رفع سریع آن اقدام شود تا خسارت بیشتر به وسیله وارد نگردد. در اینجا لیستی از مشکلات رایج که ممکن است برای وسیله شما پیش بیاید را با هم بررسی میکنیم تا بتوانید نسبت به عیب یابی و تعمیر لباسشویی خود اقدام کنید.

 

9 مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

  1. لباسشویی روشن نمی شود
  2. آب داخل دیگ لباسشویی تخلیه نمی شود
  3. مرحله اسپین(چرخش)  به درستی عمل نمی کند یا شروع به چرخش نمیکند
  4. از لباسشویی آب نشت میکند
  5. مواد شوینده پخش نمی شود
  6. لباسشویی خیلی تکان میخورد و حرکت میکند
  7. لباسشویی با سروصدای زیادی کار می کنید
  8. ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد
  9. ماشین لباسشویی چرخه شستشو را کامل انجام نمی دهد

 مثل همیشه، هر وقت با وسیله برقی کار میکنید، باید خیلی مراقب باشید و با احتیاط کار کنید. قبل از شروع تعمیر و عیب یابی وسایل خانگی، آن را از منبع برق بکشید.

 

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

اولین بخش از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی این است که با زدن دکمه خاموش روشن دستگاه هیچ اتفاقی نمی افتد. معمولا خیلی ساده می توان این مشکل را برطرف نمود. با هم تعدادی راه حل را بررسی میکنیم.

 

برق ماشین لباسشویی

اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید این است که لباسشویی شما برق دریافت می کند. با استفاده از یک ولت متر ولتاژ خروجی را چک کنید. اگر هیچ جریان الکتریسیته ی در لباسشویی جریان ندارد باید پنل برق خانگی خودتان را بررسی کنید که ممکن است فیوز قطع شده باشد. اگر مشکل از فیوز نباشد احتمالا مشکل از پریز برق است و جهت بررسی اتصالات و رفع عیب آن با سرویس کار مربوطه تماس بگیرید.

 

موتور ماشین لباسشویی

گرم شدن موتور ماشین لباسشویی  باعث متوقف شدن آن و مشکلات زیادی میشود. اگر این اتفاق فقط یکی دوبار رخ دهد مسئله مهمی نیست، اما اگر مرتبا خیلی داغ می شود باید علت اصلی این مشکل توسط متخصصین تعمیرات لوازم خانگی پیدا شود.

 

قفل درب ماشین لباسشویی

لباسشویی های  طوری طراحی شده اند که وقتی درب قفل نشده باشد شروع به کار نمیکنند. قفل درب میکروسوییچ، یه قطعه پلاستیکی کوچک است که در زیر درب قرار دارد. برای اینکه قفل فعال شود، باید میکروسوییچ بسته شود. برای بررسی عملکرد درست درب ماشین لباسشویی و میکروسوییچ با کارشناس مربوط تماس بگیرید.

 

ولوم تایمر ماشین لباسشویی

بعضی از مدل های ماشین لباسشویی نیاز به ولوم تایمر دارند تا دقیقا با گرافیک های پنل کنترل تنظیم شوند. اگر ولوم تایمر درست نباشد، لباسشویی کار نمیکند. برای راه اندازی، خیلی راحت تایمر را جلو ببرید تا ماشین لباسشویی دوباره شروع به کار کند.

 

 

 آب داخل دیگ لباسشویی تخلیه نمی شود

دلایل زیادی از جمله گرفتگی در شلنگ تخلیه، عدم مناسب بودن قطر خروجی، مشکل در پمپ  تخلیه و مواردی از قبیل می تواند باعث بروز این مشکل گردد. اما به دلیل اینکه در صورت عدم تخلیه آب باعث خیس شدن کف خواهد شد خیلی زود متوجه مشکل خواهید شد.

 

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

در خیلی از موارد وجود یک گرفتگی در شلنگ تخلیه باعث میشود لباسشویی شما درست و کامل تخلیه نشود. شلنگ را جدا کنید و بررسی نمایید که انسدادی وجود دارد یا خیر. با استفاده از یه فشار آب قوی میتوانید هر گرفتگی سرسختی را از سر راه بردارید.

 

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

اگر مشکوک هستید که پمپ تخلیه مسدود شده است، باید مخزن را تخلیه کنید. بعد شلنگ ها رو جدا  و بررسی کنید که شئ خارجی وجود دارد یا خیر. فراموش نکنید ورودی های پمپ را چک کنید. احتمالا باید پمپ را از لباسشویی جدا کنید تا بتوانید خوب نگاه بندازید. اگر پمپ مشکلی دارد، این احتمال وجود دارد که قفل کرده و یا گیر کرده باشد. وقتی موتور به کار خود ادامه دهد چون سعی در روشن نمودن پمپ خواهد کرد، . اگر پمپ تسمه ای باشد، تسمه خواهد شکست یا میسوزد. و حالت بدتر این است که قرقره شکسته باشد که با فشار موتور روی دستگاه ممکن است موتور نیز قفل کند.

احتمال دیگر برای این مشکل میتواند گیر کردن یاتاقان ها در پمپ تخلیه لباسشویی باشد، یا ممکن است با یک خودکار، سکه یا جوراب مسدود شده باشد. این امکان هم هست که تیغه های پروانه ای شکسته باشند.

برای تعمیر لباسشویی و حل مشکلات مربوط به تخلیه اگر فکر می کنید مشکل از پمپ ماشین لباسشویی است پیشنهاد می شود به یک متخصص تماس گرفته شود.

 

شئ خارجی در ماشین لباسشویی

اگر اشیایی مثل جوراب، خودکار یا سکه بین سبد و مخزن گیر کرده اند،یا وارد پمپ شده اند، توانایی تخلیه کامل لباسشویی خیلی کم خواهد بود و ممکن است حتی کاملا متوقف شود. برای دسترسی کامل باید محفظه رو باز کنید و  خوب بررسی کنید که انسداد از کجاست.

 

استفاده بیش از اندازه از شوینده ها

در صورت استفاده بیش از اندازه شوینده مقدار کف زیادی تولید خواهد شد که همین کف مانع تخلیه کامل و به موقع خواهد شد.

 

نکات کلیدی مربوط به مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

  1. بررسی کنید شلنگ تخلیه پیچ خوردگی نداشته باشد.
  2. فیلترهای کرک و پرز که ممکن است روی شلنگ تخلیه نصب باشند را چک کنید.
  3. آیا سیستم تخلیه خانگی مشکل دارد؟
  4. شلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در مخزن تخلیه باشد.
  5. آیا قطر مجاور لوله ایستاده مناسب است؟
  6. شلنگ تخلیه به داخل مخزن محکم چسبیده است؟ اگر این طور باشد ممکن است آب از سیفون برگردد. شلنگ اصلا نباید محکم و مهرو موم شده بسته شود.
  7. لوله ایستاده باید کمتر از 2.5 متر ارتفاع داشته باشد. 

 

 

 مرحله اسپین(چرخش) انجام نمی شود یا شروع به چرخش نمی کند

بخش سوم از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی مواردی هستند که باعث میشوند لباسشویی شما به درستی عملیات چرخش را انجام ندهد. متاسفانه، به احتمال زیاد باید محفظه را باز کنید تا متوجه شوید مشکل از کجاست. در مرحله اول مراحلی که باعث این مشکل می شوند را بررسی می کنیم، زیرا باز کردن محفظه یه کار تخصصی بوده و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بیشتر با کارشناسان تعمیر لباسشویی تماس گرفته شود.

 

مقدار بیش از حد لباس در لباسشویی

وقتی بار خیلی زیادی از لباس ها را وارد لباسشویی می کنید تعادل ماشین لباسشویی در هنگام شستشو از دست خواهد رفت. لباسشویی دچار عدم تعادل شده و به درستی نمی تواند چرخش را انجام دهد. البته وقتی لباس ها به درستی در سبد پخش نشده باشند هم این مشکل ایجاد می شود. اگر این مسئله برایتان پیش آمده، باید با توجه به طول چرخه شستشو، میزان بار را تنظیم کنید تا لباسشویی بالانس بماند. همچنین می توانید همه لباسها رو از لباسشویی خارج کنید و دوباره به صورت یکنواخت و راحت در لباسشویی قرار دهید.

 

قفل ها و تنظیمات

یک قفل درب معیوب میتواند یکی از دلایل ایجاد مشکلات رایج در ماشین لباسشویی باشد که از شروع به کار لباسشویی جلوگیری می کند. اگر قفل خراب باشد، باید تعویض گردد. همچنین تنظیمات باید چک شود تا مطمئن شوید کلید انتخاب سرعت به درستی تنظیم شده باشد.

 

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

در بعضی موارد به دلیل انسداد خروجی و عدم تخلیه آب توسط پمپ تخلیه عملیات خشک کردن لباس و ابکشی ان به درستی انجام نمی شود.

 

تسمه ها

ماشین لباسشویی تعدادی تسمه وجود دارد که باعث چرخش دیگ خواهند شد. در صورت فرسودگی یا مشاهده پارگی تسمه ها ، حتما باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. مشکلات موجود در بعضی موارد باعث گیر کردن قرقره می شوند. اگر قرقره گیر کرده باشد باعث پاره شدن تسمه می شود که باعث می شود عملیات چرخش دیگ صورت نگیرد.

 

موتور ماشین لباسشویی

یکی از سخت ترین مشکلات رایج در ماشین لباسشویی موتور درایو اصلی که مسئول چرخش و بکار انداختن سبد است می باشد. موتور لباسشویی چرخش را به صورت مستقیم و غالبا با استفاده از یه کلاچ انجام میدهد. در انتقال لباسشویی یک نوعی از چرخ دنده مهره ای با میله های اتصال وجود دارد که باعث می شود سبد شروع به حرکت کند.

 

مواردی مهمی وجود دارد که باید به آن ها توجه شوند 

اگر هیچ تکان و شروع به حرکتی نمی بینید، اسپلین هایی که محرک را به میل لنگ متصل می کند احتمالا خرد شده اند و باید تعویض شود. در بعضی از لباسشویی ها موتور معکوس به کار میرود. اگه متوجه شدید که سبد لباسشویی به طور کامل و در یک جهت میچرخد، اما در جهت مخالف کار عمل نمی کند باید موتور تعویض شود. یک متصل کننده برای اتصال موتور به قسمت انتقال استفاده می شود. در طول زمان، این قطعه فرسوده میشود و باید تعویض شود. مشکلات مربوز به  کلاچ یا قسمت انتقال باید کامل بررسی شوند

پیشنهاد می شود برای جلوگیری از مشکلات و خسارت بیشتر با یک مرکز خدمات تخصصی تماس گرفته شود و از انها بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.

 

از لباسشویی آب نشت می کند

یکی دیگر از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی مربوط به ریزش آب ماشین لباسشویی می باشد که باعث کثیفی و بهم ریختگی اطراف لباسشویی میشود. معمولا تعمیر و رفع این مشکل خیلی هزینه بردار نیست. مواردی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند را باهم بررسی می کنیم.

 

 شلنگ تخلیه

اگر لباسشویی شما فقط در مرحله اسپین(چرخش) نشت می کند پس احتمالا اشکال از شلنگ تخلیه می باشد

. اتصالات شلنگ رو چک کنید که درست بسته شده باشند

وضعیت شلنگ رو بررسی نمایید، شلنگ نباید ترک یا خرابی داشته باشد.

خوب نگاه کنید شلنگ گرفتگی دارد یا خیر. شاید جورابی که گمش کرده اید را آنجا پیدا کنید!

محل اتصال شلنگ به لباسشویی را بررسی کنید. در این قسمت نباید هیچ ترک خوردگی یا نشتی وجود داشته باشد.

 

شلنگ ورودی آب

شلنگ های ورودی آب هم میتوانند باعث نشت آب شوند

بررسی کنید شلنگ های ورودی آب در جای مناسب خودشان فیکس شده باشند. اما نباید خیلی محکم بسته شوند.

 لاستیکی جدید این شلنگ ها  باید زمانی استفاده بشوند که دوباره در جای خودشان فیکس شوند. اگر از یک واشر لاستیکی جدید استفاده نمی کنید، احتمالا ایراد از واشرها است.

 

دریچه ورودی آب

دریچه ورودی آب را چک کنید که چکه میکند یا خیر. ممکن است دچار گرفتگی، زنگ زدگی یا رسوبات داخل شیر شده باشد. یا ممکن است حتی خراب شده باشند که در این صورت باید آن ها را تعویض کنید.

 

استفاده از شوینده زیاد

نشتی لباسشویی شما احتمالا نتیجه کف زیاد شوینده است. با آب نرم و داغ و استفاده کمتر از شوینده، شستشوی موثرتری خواهید داشت .میزان سختی آب را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز از آب نرم استفاده کنید. کم کردن مقدار شوینده مصرفی می تواند مسئله کف کردن زیاد را حل کند. وقتی کف فراوان تولید می شود و در لباسشویی پخش می شود مانعی برای تخلیه کامل آب خواهد بود که باعث نشتی آب می شود.

 

مهر و موم درب (درب جلو) لباسشویی

اغلب در لباسشویی های درب از جلو  نشتی در اطراف درزهای درب ایجاد می شود و به همین دلیل در این ناحیه رسوبات هم دیده می شود. در طول زمان، رسوبات به سطحی میرسند که درب نمی تواند کامل بسته و مهر و موم شود در نتیجه آب نشتی پیدا میکند. میتوانید این مشکل رو با تمیز کردن دقیق این درزها برطرف کرد.

 

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی  

پمپ های تخلیه به وسیله بست روی قرقره محکم می شوند که اغلب به دلیل فرسودگی باعث نشتی آب می شوند. در بیشتر این پمپ ها سوراخی برای آب طراحی شده که آب رد شده از مهر و موم بست را می تواند خارج کند. بنابراین، اگر متوجه یه مقدار کمی آب یا حجم زیاد آب اطراف پمپ تخلیه شدید، باید منبع نشتی را پیدا کنید. پمپ باید رسوب زدایی شده یا اینکه تعویض شود.

 

تخلیه و شلنگ ها

اگر مرتبا در زمان تخلیه آب لباسشویی نشتی دیده می شود، احتمال اشکال از پخش کننده پلاستیکی سفید کننده است. سفید کننده یکی از مواد شیمیایی بسیار خورنده است که می تواند باعث ترک خوردن و یا حتی شکستن این قطعه پلاستیکی شود. در این جور موارد باید قطعه تعویض شود.

استفاده از مقادیر زیاد مایع کلری سفیدکننده باعث ایجاد خوردگی و زنگ زدگی قطعات فلزی اجزا می شود. از سفیدکننده اکسیژنه استفاده کنید. این ماده کمتر به لباسشویی شما آسیب میزند، البته باید بدانید که قدرت سفید کنندگی و درخشانی کمتری هم دارد.

 

دیگ ماشین لباسشویی

 وقتی دیگ ماشین لباسشویی به علت بالانس نبودن یا دلایل دیگر دچار خوردگی می شود، بهترین کاری که می شود کرد این است که یک لباسشویی نو بخرید. معمولا تعویض دیگ لباسشویی به صرفه نیست. با این حال میتوانید با اپوکسی محل نشتی رو مهر و موم نمایید. در این صورت مدت بیشتری از لباسشویی استفاده میکنید در واقع کمی زمان خریداری نموده اید.

 

مواد شوینده پخش نمی شود

 

اگر مواد شوینده به صورت اتوماتیک پخش نمی شود باید دو مسئله زیر را بررسی نمود:

 

پخش کننده باید تمیز شود

هر ماه با یک فنجان آب گرم و سرکه سفید پخش کننده رو کاملا بشویید. سرکه رو داخل پخش کننده بریزید و لباسشویی را در مرحله معمولی شستشو روشن کنید. با این کار رسوب و یا گرفتگی از بین رفته و پخش کننده شما مثل روز اول کار می کند.

 

محصول نادرست

دفترچه راهنمای کار با ماشین لباسشویی را بخوانید تا متوجه بشوید چه محصولی برای دستگاه شما مناسب است. استفاده از محصول نادرست و یا درصورت استفاده از مواد شوینده سفید کننده باعث ایجاد گرفتگی و رسوب می شود.

 

 لباسشویی خیلی تکان میخورد و حرکت میکند

بخش ششم از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی وقتی است که لباسشویی خیلی سروصدا دارد و تکون میخورد احتمالا فکر میکنید مشکل بزرگی وجود دارد، اما معمولا راه حل آن خیلی آسان است.

 

 

تراز نبودن ماشین لباسشویی

اگر لباسشویی شما در یک کف مسطح قرار نگیرد قطعا باعث لرزش آن در هنگام کار کردن خواهد شد. بیشتر مراحل شستشو، مثل اسپین، دستگاه را دچار تکان خوردن های شدید میکند، و اگر لباسشویی روی کف نامسطح باشد حرکت کردن هم بهش اضافه می شود. برای رفع این مشکل می توانید لباسشویی را به وسیله سنگ یا تخته تراز نمایید.

 

مشکل در پایه های لباسشویی

ماشین های لباسشویی طوری طراحی شده اند که با سطح کف تنظیم می شوند طوری که روی سطح قرار میگیرند و دیگر تکان نمی خورند. دوتا پایه جلویی مکانیسم تراز کردن با یک مهره قفل برای محکم شدن دارند. هر پایه رو به ارتفاع مناسب برسانید و مهره را خوب محکم کنید تا تکان نخورد. وقتی دوپایه جلویی تنظیم میشوند نباید هیچ تکان یا لرزشی در حین کار ایجاد شود.

در بعضی از مدل لباسشویی ها دو پایه عقب دارای خاصیت خود تنظیم می باشند. اگر پایه ها خود تنظیم باشند، لباسشویی را به سمت پایه های جلویی شیب دار کنید، طوری که پایه های عقبی حدودا 2 سانتی متر روی هوا باشند. بعد دستگاه را بگذارید پایین تا پایه ها به صورت خودکار تنظیم شوند.

 

تراز نبودن بار لباسشویی

اگر لباسشویی شما بالانس نیست باید درب دستگاه را باز کنید و بار را تنظیم نمایید. احتمالا باید چند بار تلاش نمایید تا دوباره بالانس شود. با تراز نمودن اصولی لباسشویی از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی رهایی یابید. شستشوی مقدار زیاد لباس در یک بار شستشو می تواند وزن بار را بیش از حد نماید و باعث شود بالانس لباسشویی از بین برود. نگاهی به دفترچه راهنمای کاربر بندازید که میزان بار پیشنهادی را رعایت کنید، اما به عنوان یک قاعده کلی، لباس ها نباید خیلی محکم و جای تنگ باشند. لباس ها باید فضا داشته باشند تا آزادانه حرکت کنند.

در بعضی موارد که تمامی موارد فوق به صورت اصولی رعایت شده است اما باز شاهد لرزش شدید و عدم تعادل در لباسشویی خواهیم بود. در این حالت پیشنهاد میکنیم  با کاشناسان متخصص تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

 

 لباسشویی با سروصدای زیادی کار می کند

سر و صدای زیاد لباسشویی میتواند به دلیل گیر کردن یک جسم خارجی در جایی از لباسشویی باشد، یا می تواند دلیلی برای تعویض قطعه ای خاص باشد. اول موارد ساده ای که در ادامه میگوییم را بررسی کنید.

 

 صدای خرد شدن

صدای خرد شدن می تواند نشانه ی این باشد که یک چیزی در راه تخلیه گیر کرده است، اما کاملا شلنگ رو مسدود نکرده است. سریعتر گرفتگی را برطرف کنید تا  کل راه بسته نشود در غیر این صورت لباسشویی حسابی نشت میکند.

 

صدای تیک تیک

اگر صدای تیک تیک شنیده می شود احتمالا شئ وارد قسمت تخلیه لباسشویی شده است. ممکن است یادتان رفته باشد سکه یا چیزهای دیگری را از جیبتان در بیاورید. قسمت تخلیه را چک کنید و اجسام خارجی را در بیارید.

 

وزوز یا صداکردن

اگه این صداها را از لباسشویی میشنوید ممکن است یک جسم خارجی وارد پمپ لباسشویی شده باشد. اگر این شئ وارد پمپ شود حتما پمپ دچار فشردگی میگردد. اگر آسیب جدی خورده باشد باید پمپ را تعویض کنید، اما اغلب با برداشتن آن جسم خارجی مشکل حل می شود.

 

ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد

یکی دیگر از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی بوی کپک یا کثیفی لباسشویی می باشد. بوی اطراف دستگاه لباسشویی می تواند نشانه ای از قالب کپک و رشد باکتری باشد. دیگ ماشین لباسشویی جای خیلی مناسب و تاریک و مرطوب برای رشد کپک و باکتری هستند.

بعضی لباسشویی ها نسبت به بقیه خیلی مستعد تولید این رسوبات هستند. در همان ابتدا بو را تولید می کنند و اگر همینطور رها بشود، این بو در تمام لباسشویی پخش میگردد. در بدترین شرایط، در تمام آشپزخانه و اتاقهای اطراف هم بو احساس می شود که یکی از بدترین مشکلات رایج در ماشین لباسشویی است. یه راه خوب این است که هرماه لباسشویی را بشویید، و مورد بررسی قرار دهید! به صورت دوره ای محیط اطراف لباسشویی را خوب نگاه کنید که کپک زدگی ایجاد نشده باشد. اگر در دیوارها، کابینت ها یا دیگر محیط ها نشانه ای از رشد باکتری و کپک وجود دارد پس احتمالا مشکل از وجود رطوبت است که باید برطرف شود.

شوینده ها یکی از دلایل اصلی تولید بو می باشند اگر مقدار زیادی شوینده ریخته شود کف خیلی فراوانی تولید میکند و رسوبات کثیف در سبد و دیگر قسمت های لباسشویی ایجاد می شود. یک مرحله شستشو و یا خیساندن با آب داغ یک اقدام پیشگیرانه می باشد. می توانید دوبار مرحله آبکشی را فعال کنید تا از رشد کپک و باکتری در دستگاه جلوگیری کنید.

فیلتر پمپ باید ماهی یکبار تمیز شود، اما خیلی از خانه دارها اینکار را انجام نمیدهند مگر این که مشکلی به وجود بیاید. مرتبا اشیاء کوچیکی مثل سکه در این فیلتر گیر می کند و جلوی شدت جریان آب را میگیرد، همین ایجاد محیطی ایده آل برای رشد کپک و باکتری میکند. این مورد یکی از ساده ترین روش های برطرف نمودن مشکلات رایج در ماشین لباسشویی می باشد.

 

ماشین لباسشویی چرخه شستشو را کامل انجام نمی دهد

آخرین بخش از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی مشکل مهمی نیست و راحت عیب یابی می شود! اگر ماشین لباسشویی حتی بعد از تمام شدن مراحل شستشو به کارش ادامه میدهد، به احتمال زیاد تایمر خراب شده است. پنل کنترل رو بردارید و اتصالات را بررسی کنین که سوختگی یا خوردگی نداشته باشند. نصب یک تایمر جدید مشکل را حل می کند. اما پیشنهاد می شود این کار را به متخصص تعمیر لباسشویی بسپارید تا با حاضر شدن در محل مورد نظر ضمن برطرف نمودن این مشکل، بررسی های لازم و پیشگیرانه را نیز انجام دهد.

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است